Ζωντανέψτε τα μαθήματά σας μέσω θεατρικών τεχνικών

  • Select the drama strategies suitable for organising an efficient course

  • Adjust, produce, apply and evaluate the appropriate theatrical tools

  • Guide, direct, and improve your learners’ drama skills

  • Learn effective techniques to attract your student’s attention and overcome monotony in lessons

  • Motivate your learners by making the lesson more interesting for them

  • Exchange teaching experiences, ideas and materials on using drama techniques in your classroom


Ζωντανέψτε τα μαθήματά σας μέσω θεατρικών τεχνικών

  • Select the drama strategies suitable for organising an efficient course

  • Adjust, produce, apply and evaluate the appropriate theatrical tools

  • Guide, direct, and improve your learners’ drama skills

  • Learn effective techniques to attract your student’s attention and overcome monotony in lessons

  • Motivate your learners by making the lesson more interesting for them

  • Exchange teaching experiences, ideas and materials on using drama techniques in your classroom


Σε αυτό το σεμινάριο κατάρτισης εκπαιδευτικών θα μάθετε:

  • Να αποβάλλετε τη μονοτονία από τα μαθήματά σας

  • Να επιλέγετε τις κατάλληλες θεατρικές στρατηγικές για το μάθημά σας

  • Να εφαρμόζετε και να αξιολογείτε τα κατάλληλα θεατρικά εργαλεία
  • Να αντιμετωπίζετε  διάφορα πρακτικά προβλήματα στη χρήση θεατρικών τεχνικών

Περιεχόμενα Μαθήματος

Περιγραφή 

Αυτό το μοναδικό σε βάθος σεμινάριο μίας εβδομάδας σάς δείχνει πώς να χρησιμοποιήσετε θεατρικά παιχνίδια και στρατηγικές, για να εμπλέξετε τους μαθητές σας στη μάθηση σε οποιοδήποτε μάθημα. Ο ειδικός στο θέατρο David Farmer σας καθοδηγεί σε δραστηριότητες που μπορούν να εφαρμοστούν στις θετικές επιστήμες, την ιστορία, τη γεωγραφία, τη γλώσσα, τα μαθηματικά, την πολιτική αγωγή και τις τέχνες στην πρωτοβάθμια, τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων. Θα υπάρχει αρκετός χρόνος για να εξερευνήσετε ένα ευρύ φάσμα θεατρικών προσεγγίσεων, να συζητήσετε κοινά ζητήματα με συναδέλφους και να επινοήσετε πρακτικές λύσεις. Θα φύγετε με έναν φάκελο γεμάτο αποτελεσματικά σχέδια μαθήματος, που εγγυώνται ότι θα ζωντανέψουν τη διδασκαλία σας.

Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού (HCC) έχει βραβευτεί με το βραβείο Φροντίδας για Ποιότητα GINGO AWARD 2012 για το μάθημα «Διδάσκω Ελληνικά». Είναι ένα γνωστό Κέντρο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών στην Ελλάδα από το 2000 και είναι το πρώτο Κέντρο EUROLTA στην Ελλάδα που πιστοποιεί τους καθηγητές ξένων γλωσσών μέσω του Διεθνούς Δικτύου Γλωσσών https://icc-languages.eu/eurolta/ 

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν αποκτήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν:

– να επιλέγουν τις κατάλληλες θεατρικές στρατηγικές για τη διοργάνωση ενός αποτελεσματικού μαθήματος

– να προσαρμόζουν, παράγουν, εφαρμόζουν και αξιολογούν τα κατάλληλα θεατρικά εργαλεία

– να συνεργάζονται μεταξύ τους και να ανταλλάσσουν διδακτικές εμπειρίες, ιδέες και υλικό για τη χρήση θεατρικών τεχνικών στην τάξη

– να συνειδητοποιήσουν και να αντιμετωπίζουν διάφορα πρακτικά προβλήματα στη χρήση θεατρικών τεχνικών

-να αναπτύσσουν τα κίνητρα των μαθητών τους και να ξεπερνούν τη μονοτονία στα μαθήματα

– να καθοδηγούν και να βελτιώνουν τις θεατρικές δεξιότητες των μαθητών τους

– να εμπνευστούν ώστε να αναπτύξουν τις δικές τους θεατρικές δεξιότητες μέσω μη τυπικών μεθόδων μάθησης

– να αναπτύξουν μια πλατφόρμα ψηφιακής συνεργασίας για διάδοση ιδεών και δικτύωση, προκειμένου να αναπτυχθούν μελλοντικές συνεργασίες και projects KA1 και KA2.

– να έχουν μια πλήρη εικόνα για τα διάφορα  εκπαιδευτικά συστήματα

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πληροφορίες πριν φτάσουν και θα κληθούν να σχηματίσουν μια διαδικτυακή κοινότητα στο τέλος του μαθήματος. Απαιτείται από εσάς να φέρετε και να μοιραστείτε δείγματα διδακτικού υλικού και βιβλίων που χρησιμοποιείτε σε όλο το πρόγραμμα σπουδών, έτσι ώστε το μάθημα να έχει πρακτικό χαρακτήρα. Η διαδικτυακή κοινότητα θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες να ανταλλάξουν διδακτικό υλικό και στρατηγικές διδασκαλίας, καθώς και προτάσεις και χρήσιμες ιδέες για την προώθηση αποτελεσματικής και ευχάριστης μάθησης σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

Σε ποιον απευθύνεται 

Ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο για 

-όλους τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εκπαίδευσης ενηλίκων που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τις στρατηγικές διδασκαλίας, να μοιραστούν ευχάριστες και αποτελεσματικές θεατρικές τεχνικές με συναδέλφους από άλλες χώρες και να εξασκηθούν σε πολλές θεατρικές δραστηριότητες στο ρόλο των μαθητών.

-διδάσκοντες οποιαδήποτε γλώσσα, καθηγητές θετικών επιστημών, Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Γεωγραφίας, Ιστορίας, Βασικών Δεξιοτήτων, Θρησκευτικών και Ηθικής, Αγωγής του Πολίτη, Τεχνών και άλλων μαθημάτων

-άτομα που εργάζονται σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης (ΚΕΚ), σε ΜΚΟ, σε οργανισμούς τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

-διοργανωτές μαθημάτων, διευθυντές σπουδών 

και διευθυντές σχολείων

-εκπαιδευτές, υπεύθυνους, κοινωνικούς λειτουργούς σε πολιτιστικούς οργανισμούς

-εκπαιδευτές ενηλίκων σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και αλλού

-νέους εργαζόμενους σε ΜΚΟ

Αν εργάζεστε σε:

σχολείο / ινστιτούτο / εκπαιδευτικό κέντρο /κέντρο εκπαίδευσης ενηλίκων/ μη κερδοσκοπική οργάνωση, ένωση, ΜΚΟ/ οργανισμό που συνεργάζεται με ομάδες μεταναστών ή μειονότητες/ πολιτιστική οργάνωση, βιβλιοθήκη, μουσείο που οργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα/ ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που παρέχουν εκπαιδευτικές ευκαιρίες για ενήλικες)/ σχολείο για νέους και ενηλίκους μαθητές με ειδικές ανάγκες/ 

δημόσια ή ιδιωτική, μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση (συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών επιχειρήσεων) που έχει ή θέλει να οργανώσει ένα τμήμα εκπαίδευσης/

κοινωνικό εταίρο ή άλλον εκπρόσωπο της επαγγελματικής ζωής, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών επιμελητηρίων, βιοτεχνικών ή επαγγελματικών ενώσεων και συνδικαλιστικών οργανώσεων που προσφέρουν εκπαίδευση στα μέλη τους

μπορείτε να συμμετάσχετε στο μάθημα!

Μεθοδολογία 

Προσέγγιση προσανατολισμένη στην ικανότητα

Το μάθημα βασίζεται στις αρχές της συμμετοχικής εκπαίδευσης ενηλίκων, ενσωματώνοντας τις εμπειρίες των συμμετεχόντων και ενθαρρύνοντας την ανταλλαγή ιδεών, προτάσεων και υλικού. Το επίκεντρό του δεν είναι απλώς η διδακτική πτυχή των θεατρικών παιχνιδιών και των στρατηγικών, αλλά και οι κοινωνικές και πολιτιστικές γνώσεις των συμμετεχόντων, οι οποίες αποκτήθηκαν μέσω της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας σε διάφορες ομάδες στόχος σε όλη την Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα εφαρμοστούν οι ακόλουθες τεχνικές: εργασία σε ομάδες και ζευγάρια, παιχνίδι ρόλων, καθοδηγούμενη συνομιλία, ανταλλαγή απόψεων, θέατρο και βιωματικές δραστηριότητες.

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν επίσης φυλλάδια, πρωτότυπο υλικό, λίστες θεατρικών στρατηγικών και ιστότοποι για περισσότερα εργαλεία διδασκαλίας μέσω του θεάτρου.

Συνδυασμένοι τρόποι μάθησης

Οι εκπαιδευτικοί θα μοιραστούν ιδέες και εμπειρίες σχετικά με τη χρήση θεατρικών τεχνικών και στρατηγικών στη διδασκαλία και τη μάθηση μέσω μιας ειδικής ομάδας Facebook ή / και μιας πλατφόρμας Moodle.

Προετοιμασία 

Πριν από το μάθημα οι συμμετέχοντες θα κληθούν να φέρουν υλικό και να περιγράψουν τον οργανισμό για τον οποίο εργάζονται, τα βασικά χαρακτηριστικά των μαθητών τους και το δικό τους επαγγελματικό υπόβαθρο. Απαιτείται επίσης να φέρουν και να παρουσιάσουν δείγματα του διδακτικού υλικού που χρησιμοποιούν (βιβλία για όλο το πρόγραμμα σπουδών σε ψηφιακή μορφή ή έντυπο αντίγραφο) και άλλες εργασίες που έχουν να κάνουν ή έχουν κάνει με τους μαθητές τους. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πληροφορίες για την ομάδα μαθημάτων (εκπαιδευτές, διοργανωτές, άλλοι συμμετέχοντες). Οι διοργανωτές είναι υπεύθυνοι για την αποστολή όλων των απαραίτητων πληροφοριών σχετικά με τον τόπο και το ταξίδι.

Follow up

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα ενθαρρυνθούν να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή κοινότητα σε μια πλατφόρμα, η οποία θα λειτουργεί ως σημείο συνάντησης. Μέσα σε αυτό το δίκτυο θα μπορούν να ανταλλάσσουν διδακτικό υλικό, πληροφορίες σχετικά με τη διδασκαλία μέσω θεατρικών τεχνικών σήμερα στην Ευρώπη καθώς και πρόσφατες δημοσιεύσεις σχετικά με το θέμα. Θα μπορούν να ανταλλάσσουν ιδέες για την προώθηση της χρήσης του θεάτρου στη διδασκαλία σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Θα κληθούν επίσης να συμμετάσχουν σε Ευρωπαϊκά projects KA1 ή KA2. Το μάθημα περιλαμβάνει επίσης συνεδρίες μικρο-διδασκαλίας από τους συμμετέχοντες. Κατά τη διάρκεια αυτών, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τα γλωσσικά παιχνίδια που θα παρουσιαστούν, εφαρμόζοντας τις τεχνικές παρατήρησης, συνέντευξης και ομαδικής συζήτησης. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν επίσης φυλλάδια, πρωτότυπο υλικό, λίστες γλωσσικών παιχνιδιών και ιστότοπους για εργαλεία διδασκαλίας.

Διαχείριση ποιότητας – Ευρωπαϊκή διάσταση

Συμμετέχοντες από τουλάχιστον δύο χώρες συμμετέχουν σε αυτό το σεμινάριο κατάρτισης εκπαιδευτικών, επιτρέποντας την ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών από διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια.

Επικύρωση μάθησης-Αξιολόγηση και μέθοδοι αξιολόγησης

Οι τρόποι και οι πρακτικές αξιολόγησης του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού καθώς και η συνεχής υποστήριξη μέσω email, εκπαιδευτικής πλατφόρμας και της χρήσης κοινωνικών δικτύων διασφαλίζουν την επικύρωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Μετά την εγγραφή και πριν το μάθημα οι συμμετέχοντες θα λάβουν ένα ερωτηματολόγιο το οποίο θα ενημερώσει τους εκπαιδευτές για το προφίλ των συμμετεχόντων. Πριν από την έναρξη του μαθήματος θα προταθεί μια λίστα θεατρικών παιχνιδιών και βιβλίων.

Οι συμμετέχοντες θα κληθούν επίσης να παρουσιάσουν τον εαυτό τους και τον οργανισμό τους καθώς και τους μαθητές και τον πολιτισμό τους μέσω τοπικών τροφίμων και ποτών. Η παρουσίαση θα είναι διαθέσιμη σε πλατφόρμα Moodle ή σε κλειστή ομάδα Facebook. Θα χρησιμοποιηθεί κατά την πρώτη συνάντηση, αλλά θα είναι επίσης διαθέσιμο στο διαδίκτυο για τους άλλους συμμετέχοντες, ώστε να μπορούν να έχουν μια πρώτη γνώση της ομάδας στην οποία θα συμμετέχουν.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πληροφορίες για την Ελλάδα και τη Σαντορίνη προκειμένου να προετοιμαστούν για μια νέα πολιτιστική εμπειρία. Οι εκπαιδευτές θα παραμείνουν σε επαφή μέσω e-mail με τους συμμετέχοντες και θα τους υποστηρίξουν στην εφαρμογή του διδακτικού υλικού που έχουν πάρει από το μάθημα. Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού υποστηρίζει τους εκπαιδευτικούς έτσι ώστε να χρησιμοποιούν, να προσαρμόζουν και να αξιολογούν μια σειρά εργαλείων που έχουν δημιουργηθεί και δοκιμαστεί από τους καθηγητές του, για να μπορούν να χρησιμοποιηθούν με μαθητές σε διαφορετικά περιβάλλοντα.

Στο τέλος κάθε ημέρας θα εφαρμοστεί μια αξιολόγηση που χρησιμοποιεί εργαλεία θεάτρου. Στο τέλος του μαθήματος θα υπάρχει και μια μέθοδος αξιολόγησης βασισμένη επίσης σε θεατρικές τεχνικές.

Σύστημα επικύρωσης

Η επίτευξη των μαθησιακών αποτελεσμάτων σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με την εφαρμοζόμενη μεθοδολογία, η οποία στην περίπτωσή μας είναι το αποτέλεσμα ευρείας έρευνας στον τομέα των θεατρικών στρατηγικών στην τάξη σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος εφαρμόζονται οι ακόλουθες τεχνικές εκτίμησης και αξιολόγησης: ερωτηματολόγια, ομάδα εστίασης, project και βιωματικές δράσεις αξιολόγησης.

Περιεχόμενο

Ημέρα 1 (13.00-21.00)

Παρουσίαση των συμμετεχόντων και των οργανισμών τους και γνωριμία

Παρουσίαση των εκπαιδευτών και του προγράμματος μαθημάτων

Οι ανάγκες και οι προσδοκίες των συμμετεχόντων (εκπαιδευτικό συμβόλαιο)

Συλλογή μαθησιακού υλικού από κάθε χώρα και έλεγχος των απαιτήσεων του προγράμματος σπουδών σε κάθε εκπαιδευτικό επίπεδο

Παρουσίαση της Σαντορίνης: ιστορία, γεωλογία, πολιτισμός

Διεθνής μπουφές: μια διαπολιτισμική δραστηριότητα με βάση τα τρόφιμα και τα ποτά κάθε εκπροσωπούμενης χώρας

Αξιολόγηση της ημέρας

Ημέρα 2 (09.00-18.30)

Δραστηριότητες διαμόρφωσης της ομάδας και δραστηριότητες γνωριμίας για χρήση στην τάξη

Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών, των αναγκών και των προσδοκιών των μαθητών μας

Εισαγωγή στη χρήση θεατρικών  τεχνικών στην  τάξη

Αναπτύσσοντας τις δικές μας θεατρικές δεξιότητες

Πολιτιστική βιωματική δραστηριότητα: περιήγηση με τα πόδια στο Μεγαλοχώρι και την περίφημη Καλντέρα

Αξιολόγηση της ημέρας

Ημέρα 3 (09.00-18.30)

Εισαγωγή στις θεατρικές στρατηγικές και εργαλεία (για τη διδασκαλία γλωσσών, τη διδασκαλία των επιστημών, τις τέχνες, την ιστορία, τη γεωγραφία, την αγωγή του πολίτη και άλλα θέματα)

Ατομική και ομαδική εργασία: Σχεδιασμός πραγματικών μαθημάτων για όλο το πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιώντας τεχνικές δράματος. Εργαστήριο πρακτικής άσκησης.

Παρουσίαση και ανταλλαγή, συμπεράσματα

Πολιτιστική βιωματική δραστηριότητα: πρακτικό εργαστήριο κεραμικής

Αξιολόγηση της ημέρας

Ημέρα 4 (09.00-18.30)

Εισαγωγή στις θεατρικές στρατηγικές και εργαλεία (για τη διδασκαλία γλωσσών, τη διδασκαλία των επιστημών, τις τέχνες, την ιστορία, τη γεωγραφία, την αγωγή του πολίτη και άλλα θέματα)

Ατομική και ομαδική εργασία: Σχεδιασμός πραγματικών μαθημάτων για όλο το πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιώντας τεχνικές δράματος. Πρακτικό εργαστήριο.

Παρουσίαση και ανταλλαγή, συμπεράσματα

Πολιτιστική βιωματική δραστηριότητα: Επίσκεψη στην Οία, στολίδι της Σαντορίνης

Αξιολόγηση της ημέρας

Ημέρα 5 (09.00-18.30)

Εισαγωγή στις θεατρικές στρατηγικές και εργαλεία (για τη διδασκαλία γλωσσών, τη διδασκαλία των επιστημών, τις τέχνες, την ιστορία, τη γεωγραφία, την αγωγή του πολίτη και άλλα θέματα)

Ατομική και ομαδική εργασία: Σχεδιασμός πραγματικών μαθημάτων για όλο το πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιώντας τεχνικές δράματος. Πρακτικό εργαστήριο.

Παρουσίαση και ανταλλαγή, συμπεράσματα

Πολιτιστική βιωματική δραστηριότητα: Lost Atlantis Experience 

Αξιολόγηση της ημέρας

Ημέρα 6 (09.00-18.30)

Η επιλογή και αξιολόγηση θεατρικώντεχνικών, παραδείγματα καλής πρακτικής

Ατομική και ομαδική εργασία: Σχεδιασμός πραγματικών σχεδίων μαθήματος για όλο το πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιώντας τεχνικές δράματος. Πρακτικό εργαστήριο.

Προκλήσεις και λύσεις. Παρουσίαση των παρατηρήσεων, των σκέψεων και των συμπερασμάτων των συμμετεχόντων

Πολιτιστική βιωματική δραστηριότητα: παρουσίαση μαθήματος Ελληνικής Μουσικής και τραγουδιού

Αξιολόγηση της ημέρας

Ημέρα 7 (09.00-18.30)

Παρουσίαση του Ημερολογίου αναστοχασμού

Αξιολόγηση του μαθήματος μέσω θεατρικών τεχνικών

Αποχαιρετιστήριες δραστηριότητες που θα χρησιμοποιηθούν στην τάξη σας

Δημιουργία διαδικτυακής κοινότητας / δικτύου

Πιστοποιητικά και βραβεία

Πολιτιστική βιωματική δραστηριότητα: επίσκεψη στο Μοναστήρι του Προφήτη Ηλία

Ανάπτυξη ικανοτήτων

 – Δυνατότητα επιλογής θεατρικών στρατηγικών και θεατρικών εργαλείων κατάλληλων για μια αποτελεσματική πορεία

– Δυνατότητα προσαρμογής, παραγωγής, εφαρμογής και αξιολόγησης των κατάλληλων θεατρικών δραστηριοτήτων για ένα διασκεδαστικό μάθημα

– Ικανότητα αντιμετώπισης διαφόρων πρακτικών προβλημάτων στη διοργάνωση των θεατρικών δραστηριοτήτων, μέσω της ανταλλαγής εμπειριών, ιδεών και υλικού με συναδέλφους

– Διαπολιτισμικές δεξιότητες μέσω ποικίλων πολιτιστικών και διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων

Δίδακτρα 

Τα δίδακτρα είναι 660€ για 7 ημέρες, 56 ώρες/συμμετέχοντα (περιλαμβάνει εκπαίδευση, τοπική μεταφορά για υπαίθριες δραστηριότητες και πολιτιστικές δραστηριότητες).

Εκπαιδευτές

 Ο David Farmer, ο κύριος εκπαιδευτής, εμπνέει, ενθαρρύνει και εκπαιδεύει τους εκπαιδευτικούς για τη δύναμη του θεάτρου να μεταμορφώσει τη μάθηση. Μετά από μια ξεχωριστή καριέρα ως σκηνοθέτης θεάτρου και παραγωγός παραστάσεων και εργαστηρίων για νέους σε όλο τον κόσμο είναι ένας περιζήτητος ομιλητής, εκπαιδευτής και συγγραφέας. Το διαδικτυακό του μάθημα Θεατρικά Παιχνίδια για Διδασκαλία Γλωσσών κέρδισε το Βραβείο Καλύτερου Πόρου για Εκπαιδευτικούς από την Αγγλόφωνη Ένωση. Είναι ο συγγραφέας πολλών ευπώλητων βιβλίων για το θέατρο, συμπεριλαμβανομένων των «101 θεατρικά παιχνίδια και δραστηριότητες» και «Μαθαίνοντας  μέσω του θεάτρου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση».

Η Ιφιγένεια Γεωργιάδου, συν-εκπαιδεύτρια, Διευθύντρια του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού, είναι έμπειρη εκπαιδεύτρια και ερευνήτρια για τη διδασκαλία και την εκμάθηση γλωσσών και πιστοποιημένη Master Trainer EUROLTA. Συγγραφέας 5 βιβλίων και πολλών άρθρων για τη διδασκαλία γλωσσών. Συντονίστρια ερευνητικών έργων της ΕΕ, Αξιολογήτρια – εμπειρογνώμων στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προγραμματισμού και των Εθνικών Μονάδων της ΕΕ στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Διεθνούς Δικτύου Γλωσσών ICC.

Ημερομηνίες 

Το μάθημα γίνεται μόνο δια ζώσης στη Σαντορίνη για 7 ημέρες.

Ημερομηνίες : 17/03/2024 έως 23/03/2024

Παρακαλούμε, ρωτήστε τη Γραμματεία για να επιβεβαιώσετε τις ημερομηνίες αυτού του σεμιναρίου κατάρτισης

Πιστοποίηση

Το Κέντρο μας εκδίδει Βεβαίωση Παρακολούθησης για τα σεμινάρια κατάρτισης που έγιναν, για να υποβληθεί σε ιδιωτικούς ή δημόσιους οργανισμούς και προκηρύξεις θέσεων. Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού είναι επίσημα αναγνωρισμένο ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης και ως σχολείο γλωσσών από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΕΟΠΠΕΠ κωδικός 2101782/ 2018 και 2308668/2018).

Γλώσσα εργασίας

Το μάθημα προσφέρεται στα αγγλικά, αλλά το περιεχόμενό του μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα, υπό την προϋπόθεση ότι οι συμμετέχοντες οργανισμοί μπορούν να φέρουν έναν δάσκαλο / διερμηνέα.

Μπορείτε να φέρετε μαζί σας τον δικό σας διερμηνέα από την αγγλική ή την ελληνική και έτσι θα μπορούμε να καλωσορίσουμε καθηγητές όλων των γλωσσών.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
  1. Το συνολικό κόστος του σεμιναρίου πρέπει να καταβληθεί την τελευταία ημέρα εγγραφής στο πρόγραμμα (30 ημερολογιακές ημέρες πριν την εκάστοτε ημερομηνία έναρξης). Πληρωμές γίνονται με μεταφορά χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού ή με πιστωτική κάρτα ή PayPal. Θα ενημερωθείτε για τα στοιχεία της κατάθεσης μετά την υποβολή της αίτησης εγγραφής.
  2. Ακύρωση της συμμετοχής: Δωρεάν ακύρωση 30 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Σε περίπτωση καθυστερημένης ακύρωσης, οι συμμετέχοντες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ήμισυ των διδάκτρων τους για να εγγραφούν σε οποιοδήποτε μάθημα ή σεμινάριο κατάρτισης του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού εντός ενός έτους. Ποινή ακύρωσης: για καθυστερημένη ακύρωση το ήμισυ των διδάκτρων παρακρατείται.
  3. Τα προσωπικά δεδομένα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας των παρεχόμενων υπηρεσιών και την πληροφόρηση για νέες παρόμοιες υπηρεσίες και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο.