ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤIKOI & TO ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ

Ιφιγένεια Γεωργιάδου

Διευθύντρια

Πρώην Διευθύντρια Σπουδών της “Εταιρείας Πολιτιστικής Ανάπτυξης Λέσβου Αιολίς” και του Εκπαιδευτικού τμήματος της ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε., δημόσιας εταιρείας Αγροτουρισμού. Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Διακρατικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου του Λονδίνου με θέμα «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα». Διδάσκει ελληνικά ως ξένη γλώσσα για περισσότερα από 35 χρόνια, εκπαιδεύτηκε στη χρήση θεατρικών τεχνικών στη διδασκαλία και ειδικεύεται στην εκπαίδευση καθηγητών. Συγγραφέας 5 βιβλίων και πολλών άρθρων για τη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Εκπαιδεύτρια  εκπαιδευτικών, πιστοποιημένη Master Trainer (εκπαιδεύτρια εκπαιδευτών ενηλίκων και καθηγητών) από τη Διεθνή Ένωση Γλωσσών ICC και μέλος του Διοικητικού  του Συμβουλίου. Συντονίστρια προγραμμάτων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης για την Ειρήνη στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και άλλους οργανισμούς. Συντονίστρια περισσότερων από 20 ερευνητικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση, τη διδασκαλία και την εκμάθηση της ελληνικής, του πολιτισμού και της διαδικτυακής μάθησης σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Ιδρυτικό μέλος του Κέντρου Τεχνών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης OSMOSIS και ενεργό μέλος της Κοινωνίας των Πολιτών στην Ελλάδα. Αξιολογήτρια-εξωτερική εμπειρογνώμων σε Προγράμματα Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠΕΠ). Εξωτερική αξιολογήτρια του προγράμματος Erasmus plus για την εκπαίδευση ενηλίκων στο  Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (IKY), στο Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης ΙΝΕΔΙΒΙΜ, και τις δύο Εθνικές Υπηρεσίες του Erasmus plus στην Κύπρο. Εκπαιδεύτρια Α και Εκπαιδεύτρια Β στο «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Ελληνικών Δημόσιων Σχολών» του Υπουργείου Παιδείας. Είναι μέλος της Ομάδας EUROLTA του Διεθνούς Οργανισμού Γλωσσών ICC. Μιλάει Αγγλικά και Γαλλικά, γνωρίζει Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά και έχει ταξιδέψει σε περισσότερες από 35 χώρες.

Νίκος Κωνσταντόπουλος

Εκπαιδευτής καθηγητών και καθηγητής ελληνικής γλώσσας

Το 2007 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση και ανθρώπινα δικαιώματα, εκπαίδευση και κοινωνικές διακρίσεις» στο Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου στο κοινό πρόγραμμα με τη Σχολή Προσχολικής και Πρώτης  Παιδικής ηλικίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατέχει επίσης Μεταπτυχιακό στην Πολιτισμική Πληροφορική, (Τομέας Μουσειολογίας), από το Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Έχει εξειδικευτεί στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας και έχει εργασιακή εμπειρία άνω των 15 ετών. Είναι κάτοχος του πιστοποιητικού διδασκαλίας EUROLTA.

Η επαγγελματική του εμπειρία καλύπτει την εκπαίδευση ενηλίκων και, τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στον τομέα της ειδικής αγωγής και της παιδαγωγικής έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός-φροντιστής παιδιών από μειονεκτούσες οικογένειες, που φιλοξενούνται από το Ζάννειο Ίδρυμα για την Εκπαίδευση και την Προστασία του Παιδιού. Είναι μέλος της Ομάδας Εκπαίδευσης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας από το 1995, μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου, και εργάζεται εθελοντικά σε ΜΚΟ και ομάδες που παρέχουν βοήθεια σε πρόσφυγες και μετανάστες, άτομα με προβλήματα ακοής και όρασης και ΛΟΑΤΚΙ+. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού από το 2008 ως εκπαιδευτής καθηγητών EUROLTA, καθηγητής ελληνικής γλώσσας και συντονιστής των διαδικτυακών προγραμμάτων. Μιλάει Αγγλικά και είναι διερμηνέας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.

Ουρανία Κυρκιντάνου

Εκπαιδεύτρια ενηλίκων και παιδιών, καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας και συγγραφέας

Έχει εργαστεί ως καθηγήτρια γαλλικής σε δημοτικό σχολείο. Έχει δημοσιεύσει 3 βιβλία. Είναι ειδικευμένη στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας και κατέχει το πιστοποιητικό EUROLTA στη διδασκαλία γλωσσών σε ενηλίκους. Έχει συμμετάσχει επαγγελματικά και εθελοντικά σε έργα σχετικά με podcast και την παραγωγή υλικού για μαθήματα ελληνικών. Έχει επίσης διδάξει ελληνικά εθελοντικά σε αναλφάβητες γυναίκες, ως μέλος ΜΚΟ.Τώρα διδάσκει ελληνικά ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα μέσω διαδικτύου στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ και σε άλλους οργανισμούς και είναι επαγγελματίας blogger. Από το 2013 εργάζεται ως καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού όπου συντονίζει επίσης τις Ελληνικές  Λέσχες Ανάγνωσης. Ξεκίνησε το πρόγραμμα Διδασκαλίας Ελληνικών σε δίγλωσσα παιδιά και έχει παραγάγει πολλά σχετικά υλικά μαζί με τον Κώστα Κορόζη. Μιλάει Γαλλικά, Ιταλικά και Αγγλικά.

Κώστας Κορόζης
Εκπαιδευτής ενηλίκων και παιδιών, καθηγητής ελληνικής γλώσσας

Έχει εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα στο Αρχείο Ιστορίας του ΓΣΕΒΕΕ και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Σχολή Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Εκπαιδεύτηκε στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Από το 2013 συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, όπου εκπαιδεύτηκε ως καθηγητής ξένων γλωσσών για ενηλίκους. Έχει μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία προσφύγων στο νησί της Λέσβου σε διάφορες ΜΚΟ. Ως εθελοντής δάσκαλος συνεργάζεται επίσης με οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών. Μιλάει αγγλικά. Ξεκίνησε το πρόγραμμα για τη Διδασκαλία Ελληνικών σε δίγλωσσα παιδιά και έχει παραγάγει πολλά σχετικά υλικά μαζί με την Ουρανία Κυρκιντάνου.

Μαρία Καλαϊτζόπουλου
Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, ερευνήτρια και καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας

Διδάσκει Ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα εδώ και 20 χρόνια στο ACT και το Αμερικανικό Κολλέγιο ΑΝΑΤΟΛΙΑ Θεσσαλονίκης. Εργάστηκε σε θερινά προγράμματα του ΙΜΧΑ για πολλά χρόνια ως καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας. Έχει επίσης συνεργαστεί με το Γαλλικό Ινστιτούτο στη Θεσσαλονίκη. Η εκπαίδευση ενηλίκων και η κατάρτιση εκπαιδευτικών είναι μερικά από τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα. Έχει γράψει και δημοσιεύσει το βιβλίο «Ο Εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας», εκδ. Gutenberg, μια έρευνα που επικεντρώνεται στο πώς να γίνει καλύτερος δάσκαλος, εκδ. Gutenberg. Υπήρξε μέλος ερευνητικών ομάδων που εργάζονται εκτενώς για τη Γλώσσα, την Εκπαίδευση, τη Γλωσσολογία και τον Πολιτισμό στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού από το 2012 ως καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας και συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ως  καθηγήτρια Ελληνικής Γλώσσας online. Μιλάει Αγγλικά και Γαλλικά.

Σοφία Ροηλίδου
Ειδικός Εκπαιδευτικός Σύμβουλος, ερευνήτρια και καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας

Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται ως καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας για περισσότερο από 25 χρόνια και είναι πολύ έμπειρη εκπαιδευτικός. Εκπαιδεύτηκε στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών παιδιών και εφήβων και στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια καθηγητών και καθηγήτρια Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού ΝΓΛ (NLP Teacher trainer και Practitioner). Έχει διδάξει Αρχαία και Νεοελληνική Λογοτεχνία σε ελληνικά δημόσια σχολεία και Λατινικά σε Ισπανικά δημόσια σχολεία. Αυτή τη στιγμή ζει στη Μαδρίτη και συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού από το 2000. Παρακολουθεί το πρόγραμμα κατάρτισης  EUROLTA στο επίπεδο Διπλώματος 2. Μιλάει Αγγλικά, Ισπανικά, Ρωσικά και Γαλλικά.

Γιώτα Μπούζιου
Εκπαιδεύτρια ενηλίκων και εφήβων και καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας

Έχει διδάξει Αρχαία και Νέα Ελληνικά σε δημόσιο γυμνάσιο στην Ελλάδα για πολλά χρόνια. Είναι εθελόντρια καθηγήτρια ελληνικών σε ΜΚΟ και ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό των μαθημάτων ελληνικής γλώσσας για μετανάστες και πρόσφυγες στη ΜΚΟ «Εθελοντική Υπηρεσία Αθήνας» για περισσότερο από 18 χρόνια. Υπήρξε ενεργό μέλος της Κοινωνίας των Πολιτών και του Ελληνικού Φεμινιστικού Κινήματος.Αυτή τη στιγμή συντονίζει το μάθημα Γ2 + για τον ελληνικό πολιτισμό και τη γλώσσα και διδάσκει όλα τα επίπεδα της ελληνικής. Προετοιμάζει επίσης μαθητές για τις εξετάσεις. Μιλάει αγγλικά.

Φωτεινή Πολίτη
Εκπαιδεύτρια ενηλίκων και παιδιών, καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας

Διδάσκει ελληνικά ως δεύτερη / ξένη γλώσσα στο Ιταλικό Δημοτικό Σχολείο στην Αθήνα, από το 2007. Δίδαξε ελληνικά σε ενηλίκους μετανάστες εργαζόμενους μέσω προγραμμάτων που οργανώθηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Έχει διδάξει ελληνικά ως δεύτερη / ξένη γλώσσα σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσω προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Διδάσκει ελληνικά ως εθελόντρια στη μουσουλμανική μειονότητα στην Αθήνα, μέσω της MKO  “Δρόμοι Ζωής”. Η διδασκαλία της γλώσσας μέσω θεατρικών τεχνικών και η διαπολιτισμική εκπαίδευση ήταν πάντα στο πεδίο των ενδιαφερόντων της. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού  από το 2003 ως καθηγήτρια γλωσσών και συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ως  καθηγήτρια διαδικτυακών μαθημάτων Ελληνικής Γλώσσας. Μιλάει Αγγλικά και Ιταλικά.

Μάρθα Γαλατοπούλου
Καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας

Στα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εντάσσονται η διαπολιτισμική εκπαίδευση, η παιδαγωγική ψυχολογία και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μένει στη Θεσσαλονίκη και εργάζεται από το 2009 έως σήμερα διδάσκοντας την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα στα τμήματα αλλοδαπών ενηλίκων του  Δήμου Νεάπολης – Συκεών. Έχει επίσης διδάξει στη ΜΚΟ «Σχολείο Μεταναστών ΟΔΥΣΣΕΑΣ», σε υπαλλήλους της Βρετανικής Πρεσβείας της Αθήνας και σε ερευνητικά προγράμματα  του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και άλλων φορέων και ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Εργάζεται ως καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού όπου και μετεκπαιδεύτηκε. Τώρα διδάσκει ελληνικά ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα μέσω διαδικτύου στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων, εγγεγραμμένη στο μητρώο εκπαιδευτών του ΕΟΠΠΕΠ και στο μητρώο εκπαιδευτών του ΟΑΕΔ. Μιλάει Ρωσικά, Αγγλικά, Γερμανικά και Ισπανικά.

Δάφνη Παπαστυλιανού
Καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας

Διδάσκει ελληνικά ως δεύτερη/ξένη γλώσσα για 14 χρόνια σε διάφορους οργανισμούς και projects. Πιο συγκεκριμένα, στο Πανεπιστήμιο HANKUK Ξένων Γλωσσών (τμήμα Ελληνικών και Βουλγαρικών Σπουδών, Ν. Κορέα, Σεούλ), σε γυναίκες μετανάστριες στο ΚΕΘΙ (Κέντρο Ερευνών για την Ισότητα των Φύλων), στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση ξένων και επαναπατριζόμενων φοιτητών», στο πρόγραμμα “Οδυσσέας Εκπαίδευση Μεταναστών” του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης) και σε στελέχη εταιρειών στο OTE Academy και την LG. Από το 2016, διδάσκει ελληνικά σε πρόσφυγες σε διάφορες ΜΚΟ (CivisPlus, Faros, Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες). Επίσης συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών IPHIGENIA ως διαδικτυακή ελληνική γλώσσα Δάσκαλος. Είναι πιστοποιημένη καθηγήτρια γλωσσών  EUROLTA, επίπεδο 1. Μιλάει Αγγλικά και Γαλλικά.

Γιώτα Μαρρέ

Greek Literature TeacherΚαθηγήτρια ελληνικής Λογοτεχνίας

Έχει Δίπλωμα Μετεκπαίδευσης  στις Κλασικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί σε μαθήματα κατάρτισης εκπαιδευτικών σε θέματα εκπαίδευσης και φιλολογίας και έχει αναπτύξει διδακτικό υλικό για την ελληνική λογοτεχνία για ξενόγλωσσους ενηλίκους. Από το 1986 εργάζεται ως καθηγήτρια γλωσσών σε δημόσιο γυμνάσιο και συντονίζει θεατρικές παραστάσεις και σχολικά βιβλία. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού από το 1995 ως εξειδικευμένη καθηγήτρια Ελληνικής Λογοτεχνίας και Ιστορίας της Ελλάδας για προχωρημένους μαθητές. Η Giota συνεργάζεται με άλλους Έλληνες καθηγητές προκειμένου να δημιουργήσουν καινοτομικά προγράμματα στην ελληνική εκπαίδευση. Είναι υπεύθυνη για το Πρόγραμμα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας που βρίσκεται υπό ανάπτυξη για το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών IPHIGENIA. Μιλάει Ιταλικά.

Διονύσης Παπαδόπουλος

Εκπαιδευτής Ενηλίκων & ερευνητής

Εργάζεται επίσης ως επισκέπτης καθηγητής στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Από το 2003 έως το 2015 εργάστηκε ως δάσκαλος της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας στο Λονδίνο. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Θέατρο στην Εκπαίδευση και στο Κοινοτικό Θέατρο από το Πανεπιστήμιο Roehampton UK και Διδακτορικού τίτλου από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Είναι κάτοχος Διπλώματος Ειδικής Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας στον τομέα της Ειδικής Αγωγής. Είναι επίσης ηθοποιός και σκηνοθέτης θεάτρου. Ζει στην Αθήνα και μιλάει Αγγλικά.

Αμαλία Παναγιωτοπούλου

Εκπαιδεύτρια ενηλίκων και παιδιών και καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας

Ειδικεύτηκε στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας στο HCC και είναι πιστοποιημένη δασκάλα EUROLTA. Έχει επίσης σπουδάσει μουσική και είναι καθηγήτρια μουσικής. Εργάστηκε ως Βιβλιοθηκονόμος σε ίδρυμα για παιδιά και ως υπεύθυνη της ελληνικής ομάδας σε διεθνή θερινά σχολεία για άτομα με αναπηρία και ειδικές ανάγκες. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ως καθηγήτρια γλωσσών. Έχει εκτεταμένη εμπειρία στη διδασκαλία προσφύγων στη Διεθνή ΜΚΟ ACTIONAID. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, τσεχικά και  τη νοηματική γλώσσα.

Φωτεινή Ψηλού

Καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας, Υπεύθυνη επεξεργασίας περιεχομένου πλατφόρμας MOODLE

Σπούδασε επίσης αρχαία και σύγχρονη ελληνική γλώσσα, ιστορία και ελληνική λογοτεχνία. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση, η ιστορία τέχνης και η πολιτιστική κληρονομιά είναι στα ενδιαφέροντα μελέτης της. Συνεργάζεται με το HCC από το 2016 ως συντονιστής πολιτιστικών δραστηριοτήτων και συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ως επιμελήτρια διαδικτυακού περιεχομένου πλατφόρμας. Είναι καθηγήτρια ελληνικής γλώσσας σε ενηλίκους ενώ παράλληλα είναι μέλος των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών μέσω του προγράμματος Πιστοποίησης EUROLTA για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας σε ενηλίκους, το οποίο προσφέρεται από τη Διεθνή Ένωση Γλωσσών ICC και το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού.

Συγγράφει περιεχόμενο για τον Ελληνικό Πολιτισμό και συμμετέχει επίσης στη συγγραφή περιεχομένου της Discord Community for Greek “Καfενείο”, που διοργανώνεται από το HCC . Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Ισπανικά.

Ιάσων Γεωργιάδης

Μηχανικός Υπολογιστών, Εκπαιδευτής, IT Senior Manager

Διακρίθηκε μεταξύ πολλών υποψηφίων και κέρδισε υποτροφία για το United World Colleges Atlantic, UK.  Είναι ειδικός στην ανάπτυξη της πλατφόρμας Moodle. Έχει επίσης εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και έχει εργαστεί σε Ευρωπαϊκά Σεμινάρια Κατάρτισης για εκπαιδευτικούς ως καθηγητής Νέων Τεχνολογιών. Εργάζεται εθελοντικά για τη διοργάνωση του TED-X Πάτρας. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού από το 2019 ως υπεύθυνος Νέων Τεχνολογιών. Είναι επίσης υπεύθυνος για την ανάπτυξη και συντήρηση της πλατφόρμας Moodle καθώς και ως υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης για το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού και το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ. Μιλάει Αγγλικά και Γερμανικά

Παναγιώτης Μαυρομμάτης

Μηχανικός Υπολογιστών,  IT Assistant

Έχει συμμετάσχει σε διάφορες εθελοντικές δράσεις και οργανισμούς στην τοπική κοινότητα. Εργάζεται εθελοντικά για τη διοργάνωση του TED-X Πάτρας. Στο παρελθόν διακρίθηκε στον αθλητισμό, ιδίως στο ποδόσφαιρο. Συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού και το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ως Βοηθός Νέων Τεχνολογιών. Μιλάει Αγγλικά.

Είσαι ένας απο εμάς?

Μας ενδιαφέρει η προώθηση και η περαιτέρω διερεύνηση της διαδικτυακής διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού.